مجموعه 20 نمونه پلان بیمارستان (سایت پلان، برش، نما، پرسپکتیو)

مجموعه ۲۰ نمونه پلان بیمارستان (سایت پلان، برش، نما، پرسپکتیو)

طراحی پلان بیمارستان به سبب نقش خطیر آن، نیازمند ملاحظات خاصی است که جز از طریق مطالعه بسیار و یا الگوگیری از پلان سایر نمونه‌های مطرح بیمارستان میسر نمی‌شود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری دیسامگ، به ارائه مجموعه ۲۰ نمونه پلان بیمارستان در قالب ۲۰ فایل اتوکدی می‌پردازیم.

بیمارستان:

بیمارستان

بیمارستان به عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات بهداشتی و درمانی، وظیفه درمان بیماران با استفاده از پزشکان متخصص، داروها و تجهیزات پزشکی را بر عهده دارد.  بیمارستان‌های عمومی که اصلی‌ترین نوع بیمارستان‌ها نیز به شمار می‌روند، اغلب دارای بخشی تحت عنوان اورژانس هستند که به وظیفه رسیدگی به مشکلات حاد و خطرناکی اعم از انواع سوختگی، تصادفات و بیماری‌های قلبی را بر عهده دارند. با این حال هر یک از انواع مختلف بیمارستان‌ها، بر اساس عملکرد خود، دارای اهمیت هستند و پیش‌نیازهای خاص خود را می‌طلبند.

طراحی بیمارستان:

طراحی بیمارستان

یک بیمارستان به سبب نقش مهم و حیاتی خود در حفظ جان انسان‌ها، نیازمند طراحی دقیقی است که شامل پلان بیمارستان نیز می‌شود. لکن طراحی پلان بیمارستان، نیازمند مطالعه مواردی نظیر  برنامه فیزیکی بیمارستان در کنار کسب تجربه بسیاری است که جز از طریق صرف زمان و انرژی بسیار مکمن نمی‌شود. لکن امروزه به سبب کثرت نمونه موردی بیمارستان‌ خارجی و نیز نمونه موردی بیمارستان ایرانی در عین فراهم بودن امکان بررسی پلان بیمارستان‌‌های معروف دنیا، الگوگیری از پلان بیمارستان‌های دیگر، به عنوان  راه‌حلی جایگزین مطرح است و می‌تواند سبب صرفه‌جویی بسیاری در وقت و انرژی معماران و دانشجویان معماری شود.

اسکرین‌شات مجموعه ۲۰ نمونه پلان بیمارستان:

اسکرین‌شات مجموعه 20 نمونه پلان بیمارستان اسکرین‌شات مجموعه 20 نمونه پلان بیمارستان اسکرین‌شات مجموعه 20 نمونه پلان بیمارستان

محتویات مجموعه ۲۰ نمونه پلان بیمارستان:

مجموعه ۲۰ نمونه پلان بیمارستان پیش‌رو، برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری دیسامگ و در قالب ۲۰ فایل اتوکدی تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود فوری این مجموعه استثنایی پلان بیمارستان، ۲۰ نمونه پلان بیمارستان را در دست خواهید داشت که هر یک می‌توانند به عنوان یک پروژه دانشجویی فوق‌العاده مورد استفاده قرار بگیرند.

یک شیفته معماری که در تلاش است تمام اندوخته خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ...

۱ یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

در صورت بروز هرگونه مشکلی طی فرآیند خرید و یا دانلود محصول خریداری شده، فقط و فقط از طریق تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید.
+