تحلیل موزه ماکسی زاها حدید

پاورپوینت تحلیل موزه ماکسی زاها حدید

موزه ماکسی زاها حدید به عنوان یکی از مطرح‌ترین موزه‌های هنری دنیا، از معماری فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد که توانسته است شهرت آن را فزونی ببخشد. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری دیسامگ، به ارائه رایگان تحلیل موزه ماکسی زاها حدید در قالب ۱۳۵ اسلاید پاورپوینت می‌پردازیم.

موزه ماکسی رم:

موزه ماکسی رم

موزه ملی هنر ماکسی رم (Museo Nazionale Delle Arti Del XXI)  من جمله آثار برجسته‌ای از معمار مطرح عراقی تبار، زاها حدید، به شمار می‌رود که عملیات ساخت آن در سال ۲۰۰۰ میلادی در شهر رم ایتالیا آغاز شده است. موزه ماکسی زاها حدید به واسطه طراحی خاص خود، در سال ۲۰۱۰ میلادی به کسب جایزه استرلینگ نائل آمد. تصاحب این جایزه توسط موزه ماکسی رم که هر ساله به یکی از برجسته‌ترین آثار معماری اروپا تعلق می‌گیرد، به خودی خود بیانگر معماری فوق‌العاده این موزه است. با این حال یکی دیگر از نکات قابل توجه در رابطه با موزه ماکسی زاها حدید، جانمایی فوق‌العاده آن به شمار می‌رود که دسترسی سریع به این موزه را از تمامی نقاط شهر تسهیل می‌کند.

معمار موزه ماکسی رم:

معمار موزه ماکسی رم

زاها حدید که از وی به عنوان یکی از برترین معماران معاصر نیز یاد می‌شود، معمار بریتانیایی عراقی‌تباری است که در سال ۱۹۵۰ میلادی در بغداد متولد شد. استعداد شگرف وی در طراحی آثاری بی‌مانند سبب شد که زاها حدید ظرف مدت کوتاهی به برندی در صنعت معماری بدل گردد و نامش با بزرگترین آثار تاریخ بشری گره بخورد. کسب جایزه معماری پریتزکر توسط زاها حدید در سال ۲۰۰۴ میلادی نیز گواهی بر این مدعاست.

معماری موزه ماکسی:

معماری موزه ماکسی

موزه ماکسی رم در سه طبقه و با زیربنایی معادل ۲۷۰۰۰ مترمربع طراحی شده است. طبقه همکف این موزه به فضاهای ورودی، پذیرش، نمایشگاه موقت، کلکسیون گرافیک، بوفه موقت، آتریوم، فروشگاه و کافی‌شاپ اختصاص دارد؛ چراکه هدف اصلی زاها حدید در طراحی این بنا، جای دادن فضاهای عمومی به منظور ایجاد امکان استفاده عموم مردم از آن بوده است. از این‌رو تمامی فضای مفید طبقات اول و دوم موزه ماکسی رم به انواع گالری‌های مختلف اختصاص یافته است.

عناوین اصلی و سرفصل‌های پاورپوینت تحلیل موزه ماکسی زاها حدید:

  • موزه ماکسی رم
  • معمار موزه ماکسی رم
  • تصاویر موزه ماکسی زاها حدید
  • پلان موزه ماکسی زاها حدید
  • پلان طبقه همکف 
  • پلان طبقه اول 
  • پلان طبقه دوم 
  • پلان پشت‌بام موزه ماکسی

تحلیل موزه ماکسی زاها حدید برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری دیسامگ و در قالب ۱۳۵ اسلاید پاورپوینت تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با دانلود رایگان این پاورپوینت، یکی از بهترین منابعی را جهت مطالعه و تحلیل موزه ماکسی زاها حدید در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان یک پروژه دانشجویی فوق‌العاده نیز مورد استفاده قرار بگیرد. 

دانلود رایگان دیسامگ

یک شیفته معماری که در تلاش است تمام اندوخته خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

در صورت بروز هرگونه مشکلی طی فرآیند خرید و یا دانلود محصول خریداری شده، فقط و فقط از طریق تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید.
+