نمونه پلان فرودگاه

مجموعه ۲۰ نمونه پلان فرودگاه

طراحی استاندارد یک پروژه معماری فرودگاه نیازمند ملاحظات خاصی است که جز از طریق مطالعه بسیار و الگوگیری از پلان سایر فرودگاه‌های مطرح ممکن نمی‌شود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری دیسامگ، به ارائه ۲۰ نمونه پلان فرودگاه در قالب ۲۰ فایل اتوکدی می‌پردازیم.

فرودگاه:

فرودگاه

اختراع هواپیما نوسط برادران رایت و گسترش استفاده از آنها جهت مقاصد نظامی به دنبال وقوع جنگ جهانی اول، نیاز به مکانی برای تامین فضای مورد نیاز برای نشست و برخاست هواپیماها پررنگ‌تر کرد. بنابرین بشر به ساخت مکان‌هایی به نام فرودگاه روی آورد که علاوه بر تامین باند پروازی انواع هواپیماها، نگهداری آنها را نیز بر عهده داشته باشند. با این حال این شرایط دیری نپایید و ورود هواپیماها به سنعت حمل و نقل عمومی، سبب دگرگونی‌های در ساختار فرودگاه‌ها نیز شد.

طراحی فرودگاه:

طراحی فرودگاه

گسترش استفاده از هواپیماها و ورود آنها به حوزه حمل و نقل عمومی، سبب انقلابی در صنعت حمل و مقل شد که دگرگونی شدیدی در ساختار فرودگاه‌ها را به دنبال داشت. این امر تا بدان جایی پیش رفت که امروزه، ساختمان ترمینال فرودگاه، یکی از مهمترین بخش‌های آن تلقی می‌شود. لکن تهیه پلان فرودگاه نیازمند رعایت نکات و استانداردهای خاصی است که جز از طریق مطالعه و کسب تجربه بسیار میسر نمی‌شود. با این حال بررسی نمونه پلان فرودگاه‌های مطرح جهانی یکی دیگر از روش‌هایی است که می‌تواند به عنوان راهکاری جایگزین، تاثیر به سزایی بر افزایش مهارت داشته باشد.

اسکرین شات نمونه پلان فرودگاه:

اسکرین شات نمونه پلان فرودگاه اسکرین شات نمونه پلان فرودگاه اسکرین شات نمونه پلان فرودگاه

محتویات مجموعه نمونه پلان فرودگاه:

نمونه پلان فرودگاه پیش‌رو، برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری دیسامگ و در قالب ۲۰ فایل اتوکدی تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود فوری این مجموعه استثنایی پلان فرودگاه، ۲۰ نمونه پلان فرودگاه را در دست خواهید داشت که هر یک از آنها قابلیت ارائه به عنوان یک پروژه دانشجویی فوق‌العاده را دارا می‌باشند.

یک شیفته معماری که در تلاش است تمام اندوخته خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ...

۴ یک نظر

    1. سام کیان نویسنده ارسال پاسخ

      درود بر شما. وقت بخیر. متاسفانه موقتا مشکلی برای درگاه پرداخت پیش اومده بود که بعد از چند دقیقه رفع شد و می‌تونید محصول مورد نظر رو خریداری کنید

    1. سام کیان نویسنده ارسال پاسخ

      درود بر شما. وقت بخیر. متاسفانه موقتا مشکلی برای درگاه پرداخت پیش اومده بود که بعد از چند دقیقه رفع شد و می‌تونید محصول مورد نظر رو خریداری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

در صورت بروز هرگونه مشکلی طی فرآیند خرید و یا دانلود محصول خریداری شده، فقط و فقط از طریق تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید.
+