مجموعه 20 نمونه پلان هتل (برش، نما، پرسپکتیو)

مجموعه ۲۰ نمونه پلان هتل (برش، نما، پرسپکتیو)

هتل‌ها به عنوان مهم‌ترین مراکز اقامتی، نیازمند طراحی‌ ویژه‌ای هستند که پاسخگوی نیازهای خیلی عظیم مراجعه‌کنندگان باشد. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری دیسامگ، به ارائه مجموعه ۲۰ نمونه پلان هتل شامل پلان هتل ۳ ستاره، پلان هتل ۴ ستاره و پلان هتل ۵ ستاره در قالب ۲۰ فایل اتوکدی می‌پردازیم.

هتل:

هتل

یک هتل مکانی است که ارائه خدمات اقامتی کوتاه‌مدت را برعهده دارد. این خدمات از اتاق‌های کوچک و یک تخت خوابه تا سوئیت‌های بزرگ چند خوابه و مجهز متغیر است. با این حال بیشتر اتاق‌های اغلب هتل‌های چند ستاره، دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون و آشپزخانه هستند. لکن یکی دیگر از بخش‌های مهم در تمامی هتل‌ها، خدمات و امکانات رفاهی اشتراکی آنهاست که فاکتور تاثیرگذاری در کیفیت یک هتل به شمار می‌رود.

طراحی هتل:

طراحی هتل

هتل‌ها به سبب تنوع در مراجعین، نیازمند طراحی خاصی هستند که توان پاسخگویی به اکثر نیازهای آنها را داشته باشند. لکن چنین امری در وهله اول، نیازمند طراحی پلان هتل استاندارد و خلاقانه‌ای است که تمامی امکانات مورد نیاز را در عین زیبایی و رعایت ضوابط، تامین نماید. این در حالیست که طراحی یک پلان هتل استاندارد، نیازمند مطالعه برنامه فیزیکی هتل و استانداردهای آن در کنار کسب تجربه بسیاری است که جز از طریق صرف زمان و انرژی بسیار ممکن نمی‌شود. لکن امروزه به سبب تعدد هتل‌ها، الگوگیری از پلان نمونه‌های برجسته هتل‌ به عنوان راه‌حلی جایگزین مطرح است و می‌تواند سبب صرفه‌جویی بسیاری در وقت و انرژی افراد شود.

اسکرین‌شات مجموعه ۲۰ نمونه پلان هتل:

اسکرین‌شات مجموعه 20 نمونه پلان هتل اسکرین‌شات مجموعه 20 نمونه پلان هتل اسکرین‌شات مجموعه 20 نمونه پلان هتل

محتویات مجموعه ۲۰ نمونه پلان هتل:

مجموعه ۲۰ نمونه پلان هتل پیش‌رو، شامل پلان هتل ۳ ستاره، پلان هتل ۴ ستاره و پلان هتل ۵ ستاره، برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری دیسامگ و در قالب ۲۰ فایل اتوکدی تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود فوری این مجموعه استثنایی پلان هتل، ۲۰ نمونه پلان هتل را در دست خواهید داشت که هر کدام از آنها می‌توانند به عنوان یک پروژه دانشجویی فوق‌العاده مورد استفاده قرار بگیرند.

یک شیفته معماری که در تلاش است تمام اندوخته خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

در صورت بروز هرگونه مشکلی طی فرآیند خرید و یا دانلود محصول خریداری شده، فقط و فقط از طریق تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید.
+