مجموعه 20 نمونه پلان موزه

مجموعه ۲۵ نمونه پلان موزه (سایت پلان، برش، نما، پرسپکتیو)

طراحی پلان موزه به سبب نقش آن به عنوان یکی از مهم‌ترین فضاهای فرهنگی، نیازمند ملاحظات بسیاری است که جز از طریق مطالعه بسیار و یا الگوگیری از پلان سایر نمونه‌های مطرح موزه میسر نمی‌شود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری دیسامگ، به ارائه ۲۵ نمونه پلان موزه به همراه سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو در قالب ۲۵ فایل اتوکدی می‌پردازیم.

موزه:

موزه

یک موزه موسسه‌ای است که وظیفه حساس گردآوری و محافظت از مجموعه مصنوعات بشری و یا سایر اشیاء هنری، فرهنگی، تاریخی و حتی علمی را بر عهده دارد. بسیاری از موزه‌های عمومی، چنین اشیائی را طی نمایشگاه‌های متعدد دائمی و موقت، در معرض دید عموم می‌گذارند. شایان ذکر است که بیشتر موزه‌های بزرگ و مهم جهان، در شهرهای بزرگ و پر چمعیت واقع شده‌اند. با این حال برخی شهرهای کوجک و کم جمعیت نیز، میزبان موزه‌های کوچک متعددی هستند که در نوع خود، دارای اهمیت بسیاری است.

طراحی موزه:

طراحی موزه

طراحی پلان موزه‌ اعم از پلان موزه مردم شناسی، پلان موزه جنگ، پلان موزه هنر و یا پلان موزه هنرهای معاصر، به عنوان یکی از اجزای اصلی پروژه معماری موزه ، به سبب نقش پر رنگ آنها در شکل‌گیری فرهنگ جوامع امروزی، نیازمند آگاهی از مواردی همچون مبانی نظری موزه و مطالعات و استانداردهای طراحی موزه در کنار مطالعه برنامه فیزیکی موزه و تحلیل نمونه موردی موزه خارجی و همچنین کسب تجربه بسیاری است که جز از طریق صرف وقت و انرژی بسیار میسر نمی‌شود. لکن امروزه، به سبب تعدد موزه‌های برجسته جهانی، الگوگیری از پلان موزه های معروف دنیا به عنوان راه‌حلی جایگزین جهت صرفه‌جویی در وفت و انرژی دانشجویان معماری و معماران مطرح است. 

اسکرین‌شات مجموعه ۲۵ نمونه پلان موزه:

اسکرین‌شات مجموعه 20 نمونه پلان موزه اسکرین‌شات مجموعه 20 نمونه پلان موزه 2 اسکرین‌شات مجموعه 20 نمونه پلان موزه 3

محتویات مجموعه ۲۵ نمونه پلان موزه:

  • پلان موزه هنرهای معاصر
  • پلان موزه مردم شناسی
  • پلان موزه هنر
  • پلان موزه جنگ
  • چندین و چند نمونه پلان موزه های خارجی و ایرانی

مجموعه ۲۵ نمونه پلان موزه پیش‌رو به همراه سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو که دربرگیرنده پلان‌های متعددی نظیر پلان موزه هنر، پلان موزه جنگ، پلان موزه هنرهای معاصر و پلان موزه‌ های خارجی نیز هست، برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری دیسامگ و در قالب ۲۵ فایل اتوکدی تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود فوری این مجموعه استثنایی پلان موزه، چند نمونه پلان موزه کم‌نظیری را در دست خواهید داشت که هر کدام از آنها می‌توانند به عنوان یک پروژه دانشجویی فوق‌العاده مورد استفاده قرار بگیرند.

یک شیفته معماری که در تلاش است تمام اندوخته خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ...

۸ یک نظر

    1. سام کیان نویسنده ارسال پاسخ

      درود بر شما. وقت بخیر. متوجه فرمایشتون نمیشم. اگه منظورتون اسم موزه‌ها باشه که کارها دانشجویی هستن.

    1. سام کیان نویسنده ارسال پاسخ

      درود بر شما. وقت بخیر. همونطور که از عنوان و توضیحات هم مشخصه، تمامی پلان‌ها صرفا موزه و دانشجویی هستن. در صورت بروز هرگونه مشکل دیگه‌ای مراتب رو از طریق راه‌های ارتباطی موجود با ما در میون بذارید.

    1. سام کیان نویسنده ارسال پاسخ

      درود بر شما. وفت بخیر. این مشکل ناشی از دانلود ناقص فایله. هرچند ممکنه به دلیل به روز نبودن نرم افزار Winrar هم این مشکل پیش بیاد. لطفا فایل مربوطه رو مجددا دانلود و اکسترکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

در صورت بروز هرگونه مشکلی طی فرآیند خرید و یا دانلود محصول خریداری شده، فقط و فقط از طریق تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید.
+