نمونه پلان استادیوم فوتبال

مجموعه ۲۰ نمونه پلان استادیوم فوتبال

استادیوم فوتبال به عنوان یکی از مهم‌ترین انواع استادیوم ورزشی، نیازمند طراحی خاصی است که می‌تواند با الگوگیری از بهترین انواع پلان استادیوم فوتبال ممکن شود. بنایرین در این مطلب از فروشگاه معماری دیسامگ، به ارائه مجموعه ۲۰ نمونه پلان استادیوم فوتبال سرپوشیده و روباز در قالب ۲۰ فایل اتوکدی می‌پردازیم.

استادیوم فوتبال:

استادیوم فوتبال

استادیوم فوتبال مکانی است متشکل از یک میدان و یا استیجی که توسط جایگاه‌هایی پلکانی خاصی با امکان ایستادن و نشستن افراد بر روی آنها احاطه شده‌اند و به منظور برگزاری مسابقات فوتبال، کنسرت‌ها و یا سایر رویدادهای متعدد ورزشی و غیر ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال این واژه تنها برای مکانی به کار می‌رود که دستکم ۵۰ درصد ظرفیت واقعی آن متشکل از ساختمانی واقعی باشد. از این‌رو نمی‌توان زمین‌های چمن دارای تعداد محدودی جایگاه را در ردیف استادیوم فوتبال قرار داد.

طراحی پلان استادیوم فوتبال:

طراحی پلان استادیوم فوتبال

طراحی یک پلان استادیوم فوتبال به عنوان محل برگزاری مسابقات یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی، نیازمند ملاحظات خاصی است که جز از طریق مطالعه مواردی همچون برنامه فیزیکی استادیوم فوتبال و نیز کسب تجربه بسیاری میسر نمی‌شود. لکن امروزه به سبب تعدد استادیوم‌های فوتبال، امکان الگوگیری از انواع پلان استادیوم فوتبال به عنوان راه‌حلی جایگزین مطرح است و می‌تواند سبب صرفه‌جویی بسیاری در وقت و انرژی دانشجویان و معماران جهت طراجی یک پلان استادیوم شود.

اسکرین‌شات مجموعه ۲۰ نمونه پلان استادیوم فوتبال:

اسکرین‌شات مجموعه 20 نمونه پلان استادیوم فوتبال 3 اسکرین‌شات مجموعه 20 نمونه پلان استادیوم فوتبال 2 اسکرین‌شات مجموعه 20 نمونه پلان استادیوم فوتبال 1

محتویات مجموعه ۲۰ نمونه پلان استادیوم فوتبال:

مجموعه ۲۰ نمونه پلان استادیوم فوتبال سرپوشیده و روباز به همراه سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو، برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری دیسامگ و در قالب ۲۰ فایل اتوکدی تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود فوری این مجموعه پلان ورزشگاه فوتبال، ۲۰ نمونه از بهترین انواع پلان ورزشگاه فوتبال را در دست خواهید داشت که هریک قابلیت ارائه به عنوان یک پروژه دانشجویی یا اجرایی فوق‌العاده را دارند.

یک شیفته معماری که در تلاش است تمام اندوخته خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ...

۶ یک نظر

    1. سام کیان نویسنده ارسال پاسخ

      سلام. وقت بخیر. ضمن سپاس از خریدتون، لطفا جهت رفع مشکل از طریق واتساپ با پشتیبانی در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

در صورت بروز هرگونه مشکلی طی فرآیند خرید و یا دانلود محصول خریداری شده، فقط و فقط از طریق تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید.
+