نمونه پلان استخر

مجموعه ۲۰ نمونه پلان استخر سرپوشیده

استخر شنا به عنوان یکی از اجزای جدایی ناپذیر ویلاها و خانه‌های لوکس امروزی، نیازمند طراحی خاصی است که می‌تواند از طریق الگوگیری از بهترین انواع پلان استخر ممکن شود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری دیسامگ، به ارائه مجموعه ۲۰ نمونه پلان استخر سرپوشیده در قالب ۲۰ فایل اتوکدی می‌پردازیم.

استخر:

استخر

یک استخر شنا سازه‌ای است که آب را به منظور استفاده برای شنا یا سایر فعالیت‌های ورزشی-تفریحی درون خود نگهداری می‌کند. استخرها که می‌توانند در داخل زمین یا بر روی آن و به عنوان بخشی از یک سازه یا به صورت مستقل ساخته شوند، امروزه به بخشی لاینفک از کشتی‌های کروز و نیز اقیانوس‌پیمای تفریحی تبدیل شده‌اند. متریال غالب استخرهایی که در داخل زمین ساخته می‌شوند را بتن، سنگ‌های طبیعی، آهن، پلاستیک و یا فایبرگلاس تشکیل می‌دهد و ممکن است که در اندازه‌های مختلفی ساخته شوند. امروزه در بسیاری از شهرهای جهان، استخرهای سرپوشیده و روباز متعددی در دسترس عموم افراد قرار دارند که بر اساس کیفیت و خدماتشان به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.

طراحی پلان استخر سرپوشیده:

طراحی پلان استخر سرپوشیده

طراحی یک پلان استخر سرپوشیده به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های تفریحی بسیاری از خانه‌ها و سکونتگاه‌های لوکس، نیازمند توجه خاصی است که جز از طریق مطالعه و کسب تجربه بسیار  در این زمینه میسر نمی‌شود. لکن امروزه به سبب تعداد انواع پلان استخر الگوگیری از آنها به عنوان راه‌حلی جایگزین جهت طراحی یک پلان استخر مطرح است و می‌توان سبب صرفه‌جویی بسیاری در وقت و انرژِی افراد شود.

اسکرین‌شات مجموعه ۲۰ نمونه پلان استخر سرپوشیده:

اسکرین‌شات مجموعه 20 نمونه پلان استخر سرپوشیده 1 اسکرین‌شات مجموعه 20 نمونه پلان استخر سرپوشیده اسکرین‌شات مجموعه 20 نمونه پلان استخر سرپوشیده 2

محتویات مجموعه ۲۰ نمونه پلان استخر سرپوشیده:

  • پلان استخر سرپوشیده
  • پلان استخر، سونا و جکوزی
  • پلان استخر روباز
  • پلان استخر مسکونی
  • پلان استخر ویلایی
  • پلان استخر مسابقات
  • پلان استخر خانگی

مجموعه ۲۰ نمونه پلان استخر سرپوشیده پیش‌رو، برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری دیسامگ و در قالب ۲۰ فایل اتوکدی تهیه و تدوین شده است و در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود فوری مجموعه نمونه پلان استخر، سونا و جکوزی پیش‌رو، ۲۰ نمونه از بهترین انواع پلان استخر سرپوشیده به همراه سونا و جکوزی را در دست خواهید داشت که هر یک می‌توانند به عنوان یک پروژه دانشجویی فوق‌العاده مورد استفاده قرار بگیرد.

یک شیفته معماری که در تلاش است تمام اندوخته خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ...

۶ یک نظر

  1. علی بیگلی پاسخ

    با سلام ممنون از پلان های استخر. اگر فونت به کاررفته در فایل های کد رو هم قرار بدید واقعا عالی می شه

    1. منوچهر شکیبا نویسنده ارسال پاسخ

      درود بر شما دوست عزیز
      از حسن توجه شما سپاسگزاریم. حما به زودی پکیج کاملی از تمامی فونت‌های اتوکد و آموزش نصب اونها رو در سایت قرار می‌دهیم.

    1. سام کیان نویسنده ارسال پاسخ

      درود بر شما. این نظر لطف شما رو می‌رسونه. پکیج ۵۰ پلان ویلایی همچنان در دست تدوینه. ولی به زودی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

در صورت بروز هرگونه مشکلی طی فرآیند خرید و یا دانلود محصول خریداری شده، فقط و فقط از طریق تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید.
+