۰۰۲۴ – پاورپوینت بیوگرافی و تحلیل آثار آلوار آلتو" />۰۰۲۴ – پاورپوینت بیوگرافی و تحلیل آثار آلوار آلتو"/>
یوگرافی و تحلیل آثار آلوار آلتو

۰۰۲۴ – پاورپوینت بیوگرافی و تحلیل آثار آلوار آلتو

هوگو آلوار هنریک آلتو، یکی از پیشگامان معماری مدرن، در سال ۱۸۹۸ میلادی در دهکده کورتان، جایی در جنوب شرقی بوسنی دیده به جهان گشود. پدر او نقشه بردار بود و توانست تا حد زیادی، بر رفتار و شیوه زندگی آلوار تاثیر بگذارد. آلتو که جوانی خلاق و خوش ذوق بود دستی در هنر داشت و پرتره‌هایی از طبیعت اطراف خانه و خانواده‌اش می‌کشید. وی پس از اتمام تحصیلات آکادمیک، به کارآموزی در رشته معماری پرداخت.و با فراگیری معماری مدرن و سنتی، توانست این دو هنر را در آثارش تلفیق نماید.

آلوار آلتو در سال ۱۹۲۳ میلادی دفتر معماری خود را تاسیس کرد. وی در همین سال با معمار دیگری به نام آینو مارسینو ازدواج نمود. آنها تا پایان عمر با هم بودند و مارسینو را می‌توان مهم‌ترین همکار آلتو دانست. ساختمان  آسایشگاه مسلولین پایمیو سبب شد که آلوار، در میان معماران زمان خویش نام آور شود. او که در زمینه تولید مبلمان و صندلی نیز صاحب سبک بود در سال ۱۹۳۵، شرکت ارتک را تاسیس کرد و به تولید مبلمان روی آورد.

آلوار آلتو توانست در این عرصه نیز شهرت بسیاری کسب کند و طرح‌های خلاقانه وی به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان فروخته شد. پس از دریافت جوایزی از نمایشگاه‌های جهانی نیویورک، وی به طراحی دیواری نازک برای عبور نور و ورود آن به درون سازه پرداخت. آجر قرمز رنگ یکی از متریال‌های مورد علاقه آلتو بود که در ساخت بناهایش مشهود است. آلتو را می‌توان یک معمار پست مدرنیست صاحب سبک دانست اما گاهی آثار وی، نشانه‌هایی از آثار قبل از مدرنیسم را نیز در ذهن تداعی می‌سازد.

وی من جمله معمارانی است که سطوح و دیوارهای موجی را در آثار خود به کار گرفت. از جمله ثار این معمار معروف میتوان به کلوپ کارگران، کتابخانه شهری، آسایشگاه معلولین پامیدو، ساختمان مسکونی هلینسکی، خوابگاه دانشجویان مؤسسه تکنولوژی ماساچوست، تالار شهر سانیاستالو و خانه فرهنگ ­­استرونکاتو اشاره نمود. این معمار، نقاش و ایده پرداز برجسته در شامگاه سال ۱۹۷۶ میلادی در هلینسکی دیده از جهان فرو بست.

شما همراهان فروشگاه معماری دیسامگ می‌تواند جهت مطالعه جزئیات بیشتری در رابطه با بیوگرافی و آثار آلوار آلتو و همچنین دانلود پاورپوینت بیوگرافی و تحلیل آثار آلوار آلتو از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

پاورپوینت بیوگرافی و تحلیل آثار آلوار آلتو

اشتراک گذاری

یک شیفته معماری که در تلاش است تمام اندوخته خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ...

در صورت بروز هرگونه مشکلی طی فرآیند خرید و یا دانلود محصول خریداری شده، فقط و فقط از طریق تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید.
+