نمونه پلان سینما

مجموعه ۲۰ نمونه پلان سینما (سایت پلان، برش و نما)

سینما به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی نیازمند طراحی خاصی است که می‌تواند با الگوگیری از بهترین انواع پلان استادیوم فوتبال ممکن شود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری دیسامگ، به ارائه مجموعه ۲۰ نمونه پلان سینما در قالب ۲۰ فایل اتوکدی می‌پردازیم.

سینما:

پلان سینما

سینما ساختمانی است متشکل از یک آتریوم برای تماشای فیلم‌های سنمایی با هدف سرگرمی عموم افراد جامعه که عموما دارای بخشی جهت ارائه خدمات رفاهی متعددی نظیر رستوران و کافی‌شاپ و نیز باجه فروش بلیت است. امروزه بیشتر سالن‌های سینما در اختیار بخش خصوصی هستند و از طریق فروش بلیت کسب درآمد می‌کنند. در گذشته سینماها دارای بخشی تحت عنوان آپارات‌خانه بودند که فیلم را به وسیله پروژکتور مکانیکی عظیمی بر روی پرده نقره‌ای می‌تاباند. لکن امروزه به دنبال پیشرفت تکنولوژی، آپارات‌خانه‌ها به فضایی کوچک جهت جای دادن پروژکتور الکتریکی تغییر ماهیت داده‌اند.

طراحی پلان سینما:

طراحی پلان سینما

طراحی پلان سینما به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی، نیازمند ملاحظات خاصی است که جز از طریق مطالعه مواردی همچون برنامه فیزیکی سینما، نمونه موردی سینما و مطالعات و استاندارهای طراحی سینما، در کنار کسب تجربه بسیار میسر نمی‌شود. با این حال امروزه به سبب تعدد انواع پروژه کامل سینما، امکان الگوگیری از انواع پلان سینما خارجی و ایرانی به عنوان راه‌حلی جایگزین مطرح است و می‌تواند سبب صرفه‌جویی بسیاری در وقت و هزینه دانشجویان معماری و معماران به منظور طراحی پلان سینما شود.

اسکرین‌شات پلان سینما:

پلان سینما 2 پلان سینما 3 پلان سینما 1

محتویات مجموعه ۲۰ نمونه پلان سینما:

مجموعه ۲۰ نمونه پلان سینما پیش‌رو، برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری دیسامگ و در قالب ۲۰ فایل اتوکدی تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود فوری این مجموعه پلان سینما، ۲۰ نمونه از بهترین انواع پلان سینما را در دست خواهید داشت که هریک قابلیت ارائه به عنوان یک پروژه دانشجویی یا اجرایی فوق‌العاده را دارند.

یک شیفته معماری که در تلاش است تمام اندوخته خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ...

۲ یک نظر

    1. سام کیان نویسنده ارسال پاسخ

      سلام. وقت بخیر. این آرزوی قلبی ماست. قیمت محصولات دیسامگ طی ۳ سال گذشته حداکثر ۲ برابر شدن و این در حالیه که تمامی هزینه‌ها (من جمله هزینه‌های جاری سایت و نه صرفا هزینه‌های زندگی عوامل و گردانندگان سایت!) ۳-۴ برابر شدن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

در صورت بروز هرگونه مشکلی طی فرآیند خرید و یا دانلود محصول خریداری شده، فقط و فقط از طریق تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید.
+