کامل پارک و فضای سبز

پروژه کامل پارک و فضای سبز

پارک و فضای سبز من جمله موضوعات نادری است که توسط دانشجویان معماران به عنوان پروژه دانشجویی انتخاب می‌شود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری دیسامگ، به ارائه پروژه کامل پارک و فضای سبز در قالب فایل اتوکدی، تری‌دی‌مکس، پوستر، رندر و PSD لایه‌باز (قابل ویرایش) می‌پردازیم.

پارک:

پارک

پارک فضای سبزی است طبیعی و یا ساخته دست بشر که تامین فضایی جهت تفریح افراد جامعه و یا حفاظت از حیات وحش و گونه‌های جانوری و گیاهی را دنبال می‌کند. معمولا پارک‌ها متشکل از عناصری نظیر چمن، صخره، درختان و زمین خاکی هستند. با این حال ممکن است که برخی از انواع پارک‌ها، بناها و مصنوعات متعددی نظیر انواع موزه‌ها، زمین‌های بازی و یا استخر و آبنما را نیز در خود جای دهند. امروزه در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، پارک‌ها دارای زمین‌های ورزشی نیز هستند که این بین زمین فوتبال و بسکتبال با بیشترین تعداد، در جایگاه اول قرار دارند.

طراحی پارک:

طراحی پارک

پارک‌ها به عنوان تنها فضای سبز و طبیعی شهرهای بزرگ و ماشینی، نقش مهمی در گذران اوقات فراغت بخش عظیمی از افراد جامعه دارند. از این‌رو طراحی یک پروژه کامل پارک و فضای سبز نیازمند ملاحظات بسیاری است که جز از طریق مطالعه مواردی همچون نمونه پلان پارک و کسب تجربه بسیار میسر نمی‌شود. لکن امروزه به سبب تعدد انواع پروژه کامل پارک و فضای سبز، امکان الگوگیری از آنها به عنوان راه‌حلی جایگزین مطرح است و می‌تواند سبب صرفه‌جویی بسیاری در وقت و انرژی دانشجویان معماران و معماران جهت طراحی یک پروژه پارک و فضای سبز شود.

جدول مشخصات فنی پروژه کامل پارک و فضای سبز:

شمارهنام فضاتعدادمساحت (m۲)مساحت کل (m۲)توضیحات
۱

رستوران

۱۲۶۱۲۶۱با ظرفیت ۵۲ نفر و امکان ارائه انواع غذا و فست فود سرد و گرم
۲کافی شاپ۱۲۹۷۲۹۷

جهت ارائه نوشیدنی سرد و گرم

۳آبنما۲۳۰۰-۳۰۰۶۰۰متشکل از دو استخر آب
۴زمین بازی۱۳۲۹۳۲۹دارای وسایل بازی کودکان
۵نمایشگاه کتاب۱۲۰۰۲۰۰نمایشگاه دائمی کتاب
۶سرویس بهداشتی۱۵۰۵۰سرویس بهداشتی زنانه و مردانه

اسکرین‌شات پلان پروژه کامل پارک:

اسکرین‌شات پلان پروژه کامل پارک

موضوعات و مستندات پروژه کامل پارک:

  • فایل اتوکدی
  • فایل تری‌دی‌مکس (۳D Max)
  • فایل PSD لایه‌باز (قابل ویرایش)
  • پوستر حرفه‌ای
  • ۹ رندر باکیفیت

پروژه کامل پارک و فضای سبز پیش‌رو، برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری دیسامگ و در قالب فایل اتوکدی، تری‌دی‌مکس، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز (قابل ویرایش) تهیه و تدوین شده است و هم در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود فوری این پروژه پارک و فضای سبز، یکی از بهترین انواع پروژه طراحی پارک را در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان یک پروژه دانشجویی فوق‌العاده نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

یک شیفته معماری که در تلاش است تمام اندوخته خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

در صورت بروز هرگونه مشکلی طی فرآیند خرید و یا دانلود محصول خریداری شده، فقط و فقط از طریق تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید.
+