تحلیل دانشکده هنر و تاریخ دانشگاه آیووا

پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا

دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا، به عنوان یکی از برترین ساختمان‌های آموزشی سراسر دنیا، دارای اهمیت بسیاری است. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری دیسامگ، به ارائه رایگان پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا در قالب ۳۰ اسلاید می‌پردازیم.

تاریخچه دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا:

تاریخچه دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا

مقوله هنر، پیش از ساخته شدن دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا نیز، بخش مهمی از روند آموزشی این دانشگاه به شمار می‌رفت. لکن به دنبال تصمیم هیئت امنای این دانشگاه مبنی بر ساخت دانشکده هنر و تاریخ هنر، این امر وارد فاز جدیدی شد. دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا، در سال ۱۹۳۶ میلادی و با کمک مالی بنیاد خیریه راکفلر ساخته شد. این دانشکده از سبک ویلاسازی پالادیان که سبک رایج اواسط قرن ۱۸ میلادی بود و بیشتر با ویلاهای ساخته شده به دست آندره پالادیو شناخته می‌شود، پیروی می‌کرد و در سال ۱۹۶۸ میلادی نیز ساختمان‌های دیگری به پردیس هنر آن افزوده شد.

دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا:

دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا

دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه‌ آیووا، یکی از چندین دانشکده دانشگاه آیووا است که در آیووا سیتی قرار دارد.  بازطراحی این دانشکده، در سال ۲۰۰۶ میلادی، به معماری برجسته امریکایی، استیون هال، سپرده شد و وی توانست مجموعه‌ای را خلق کند که امروزه در زمره برترین ساختمان‌های آموزشی جهان قرار دارد. وی در طراحی ساختمان جدید دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا با در نظر گرفتن محیط اطراف بنا، ساختمانی را پدید آورد که در عین برخورداری از تمامی فاکتورهای یک سازه مدرن، ارتباط تنگاتنگی نیز با طبیعت پیرامون خود دارد.

دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا

ساختمان فعلی دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا به گونه‌ای در سایت خود گسترده شده است که میل آن به گریز از هر فرم مستقلی حکایت دارد. این امر ناشی از تلاش استیون هال برای تعریف مفهوم جدیدی در معماری تحت عنوان بی‌فرمی است که در سایر آثار این معمار مطرح نیز به چشم می‌خورد. سنگ‌های به کار رفته در نمای خارجی ساختمان فعلی دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا، رنگی قرمز دارند که به تبعیت از رنگ نمای بیرونی ساختمان سابق آن انتخاب شده است.

دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا

سیل و طغیان رودخانه آیووا در سال ۲۰۰۸ میلادی که به سبب گذر از میان محوطه دانشگاه آیووا، خسارت‌های بسیاری را در این دانشگاه به بار آورد، صدمات شدیدی را نیز به ساختمان دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا وارد نمود. این امر به گونه‌ای بود سبب تعطیلی این دانشکده به مدت ۴ سال شد. دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا، سرانجام پس از بازسازی‌های گسترده، در سال ۲۰۱۲ میلادی بازگشایی شد و هم اکنون پذیرای دانشجویان است.

عناوین اصلی و سرفصل‌های دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا:

  • دانشکده آیووا 
  • تحلیل سایت 
  • ترکیب ساختمان پروژه 
  • شکل کلی پلان 
  • هارمونی با محیط 
  • رنگ 
  • نور 
  • دید 
  • پلان طبقه همکف 
  • دیاگرام 
  • پلان طبقه اول 
  • پلان طبقه دوم 
  • نمودار وزنی 

پاورپوینت دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا، برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری دیسامگ و در قالب ۳۰ اسلاید تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با دانلود رایگان این پاروپوینت، یکی از بهترین منابعی جهت مطالعه دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا را در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان یک پروژه دانشجویی فوق‌العاده نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

دانلود رایگان دیسامگ

یک شیفته معماری که در تلاش است تمام اندوخته خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

در صورت بروز هرگونه مشکلی طی فرآیند خرید و یا دانلود محصول خریداری شده، فقط و فقط از طریق تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید.
+