تحلیل موزه هنر میلواکی

پاورپوینت تحلیل موزه هنر میلواکی

موزه هنر میلواکی (Milwaukee Art Museum)، یک موزه هنری واقع در شهر میلواکی ایالت ویسکانسن است و با دارا بودن بیش از ۲۵۰۰۰ اثر، یکی از غنی‌ترین موزه‌های هنر در جهان به شمار می‌رود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری دیسامگ، به ارائه تحلیل موزه میلواکی و سازه فلزی آن در قالب ۴۵ اسلاید پاورپوینت می‌پردازیم.

تاریخچه موزه هنر میلواکی:

 

تاریخچه موزه هنر میلواکی

میلواکی تا پایان قرن نوزدهم میلادی، به عنوان یکی از بززگترین شهرهای ایالت ویسکانسین، از وجود هرگونه تشکیلات هنری خاصی بی‌بهره بود. از این‌رو درسال ۱۸۷۲ میلادی، گروهی از موسسات خصوصی و دولتی به فکر تاسیس یک گالری هنری در این شهر افتادند.لکن به مدت ۹ سال، هرگونه تلاشی به منظور ساخت یک گالری هنری اساسی، با شکست مواجه شد. با این حال تنها یک سال بعد، الکساندر میشل، با اهدای مجموعه هنری خود به گالری هنری آینده شهر، انگیزه مضاعفی به کسانی بخشید که در حال تلاش برای تحقق این رویا بودند.

گالری هنری لایتون

در سال ۱۸۸۸ میلادی، موسسه هنری میلواکی به همت گروهی از هنرمندان آلمانی شهر و تجار محلی تاسیس شد. در همان سال، تاجری بریتانیایی تبار به نام فردریک لایتون، اقدام به تاسیس گالری شخصی خود به نام گالری هنری لایتون کرد. موسسه هنری میلواکی، در سال ۱۹۱۱ میلادی اقدام به ساخت مرکز جدیدی برای نگهداری از بخش دیگری از مجموعه هنری خود کرد که در همسایگی گالری هنری لایتون واقع شده بود.

بنای یادبود جنگ داخلی امریکا موزه هنری میلواکی

موسسه هنری میلواکی، در سال ۱۸۸۸ میلادی، به عنوان نخستین گالری هنری شهر میلواکی تاسیس شد. لکن مرکز هنری میلواکی که امروزه با نام موزه هنر میلواکی شناخته می‌شود، به دنبال ادغام آثار هنری موسسه هنری میلواکی و گالری هنری لایتون در سال ۱۹۵۷ میلادی و انتقال آن به ساختمانی جدید شکل گرفت. این ساختمان که توسط معمار مشهور فنلاندی، ایرو سارینن، طراحی شده بود، بخشی از محوطه یابود جنگ‌های داخلی امریکا به شمار می‌رفت.

موزه هنر میلواکی:

نمای بیرونی موزه هنری میلواکی

موزه هنر میلواکی که در سال ۱۹۵۷ میلادی تاسیس شده بود، در نیمه دوم قرن بیستم میلادی با تغییراتی در سازه خود روبرو شد که بر شهرت و اعتبار آن افزود؛ چراکه این موزه شاهد ساخت بنای یادبود جنگ‌ داخلی امریکا توسط معمار بروتالیست، دیوید کاهلر در سال ۱۹۷۵ میلادی و نیز پاویون مرکزی در سال ۱۹۷۵ به دست معمار نام آشنای اسپانیایی تبار، سانتیاگو کالاتراوا در سال ۲۰۰۱ میلادی بود. 

پاویون مرکزی موزه هنر میلواکی

پاویون مرکزی متشکل از یک سایبان متحرک و بال مانند سفیدی است که در طول روز به منظور ایجاد سایه‌ای گسترده تا ارتفاع ۶۶ متری بالا می‌رود و در طول شب جمع می‌شود. همین ویژگی در کنار طراحی هوشمندانه این سایبان توسط سانتیاگو کالاتراوا، جایزه بهترین سازه سال ۲۰۰۴ میلادی را از سوی موسسه بین‌الملی مهندسی پل و سازه برای وی به ارمغان آورد. علاوه بر این، امروزه این سایبان به عنوان نمادی از موزه هنر میلواکی بدل شده است و بسیاری این موزه را به واسطه سایبان سفید آن می‌شناسند.

طرح توسعه موزه هنر میلواکی:

طرح توسعه موزه هنر میلواکی

 

موزه هنر میلواکی در سال ۲۰۱۵ میلادی شاهد توسعه‌ای ۳۴ میلیون دلاری بود که هزینه آن از توسط کمپین پایتخت موزه تامین شد. این ساختمان جدید که توسط معمار اهل میلواکی، جیمز شیلدز، طراحی شده بود، افزایش ۲۸۰۰ متری فضای نمایشگاهی این موزه به منظور تخصیص بخش‌هایی برای عکاسی و فیلمبرداری را به دنبال داشت. ساختمان جدید موزه هنر میلواکی شامل آتریومی عظیم، کنسول و ستون‌های بتنی به عنوان متتمی بر سازه‌های کالاتراوا و کاهلر است. با این حال عملیات توسعه این موزه به سبب وجود اختلاف نظر بین معمار و کارفرما که منجر به انصراف و بازگشت مجدد معمار شد، بیش از مدت معمول به طول انجامید.

عناوین اصلی و سرفصل‌های پاورپوینت تحلیل موزه هنر میلواکی:

  • تاریخچه
  • موزه هنر میلواکی
  • طرح توسعه موزه هنر میلواکی
  • آشنایی با معمار موزه
  • پل ورودی
  • پاویون مرکزی
  • سقف
  • تراس جنوبی
  • نمایشگاه

تحلیل موزه هنر میلواکی، برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری دیسامگ و در قالب ۴۵ اسلاید پاورپوینت تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با دانلود رایگان این پاورپوینت، یکی از بهترین منابع جهت تحلیل موزه هنری میلواکی و سازه فلزی آن را در اختیار خواهید داشت که می‌تواند در نقش یک پروژه دانشجویی ایده‌ال نیز ظاهر شود.

دانلود رایگان پاورپوینت تحلیل موزه میلواکی

یک شیفته معماری که در تلاش است تمام اندوخته خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ...

۴ یک نظر

    1. منوچهر شکیبا نویسنده ارسال پاسخ

      درود بر شما دوست عزیز،
      انجام وظیفه است. نظر لطفتتونه. از اینکه تونستیم نظر همراهانمون رو جلب کنیم، بی‌نهایت خرسندیم.

  1. Mahsa پاسخ

    بسیار عالی
    ممنون از اینکه با ارائه آگاهی موجب بالاتر رفتن سطح افراد جامعه میشوید.
    برای من بسیبار مفید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

در صورت بروز هرگونه مشکلی طی فرآیند خرید و یا دانلود محصول خریداری شده، فقط و فقط از طریق تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید.
+